kolmapäev, 27. september 2017

Minu nädal

    Minu nädal möödus üpris kiiresti. Läbi nädala oli mul iga päev väga palju õppimist, aga oli ka toredaid asju. Esmaspäeval oli mul Pärnu rühma koondus, kus oli väga lõbus ja ka lastekoor! Teisipäeval olid mul tantsukas ja kehaline kasvatus samal päeval, nii et õhtul olin ma väga väsinud. Kolmapäeval oli mul tantsukas ja pärast seda läksin ma kohe koju õppima. Neljapäeval läksin ma pärast kooli koju ja midagi huvitavat ei juhtunud. Reedel avastasin ma pärast kooli, et mul oli bussikaart kadunud, nii et ma pidin ootama raamatukogus kuni isal tööpäev läbi saab, õnneks avastasin ma , et seal on väga hea raamatut lugeda! Laupäeval käisin ma jälle raamatukogus ja tantsukas ja pühapäeval olin ma lihtsalt kodus ja igavlesin. Oli tore nädal!


1 kommentaar: